//Forever Imperfect
throwback

23 August 2013 @ 5:26 PM | 0 Comment [s]




Happy Eid Mubarak again! (: Banyak gambar masa konvoi raya haritu. Function habis. Memang tak pernah aku konvoi raya seseronok tahun ni. Like seriously, love that memories. Dalam proses meng-update entry pasal konvoi raya. Gambar banyak sangat sebab tu rasa malas, jadi lambat sikit lah. Hahah

Nak throwback apa ?!

Throwback masa pertandingan Forum Remaja Peringkat Daerah Sekolah 2013. Like seriously, I'm totally miss all that moment that we have done. Masa latihan jangan cerita memang sumpah merepek gila lah aku. Aku, Manja, Adam, Elfieqah, Akmal. Aku asyik gaduh je dengan adam. Siapa yang tak sakit hati sebab skrip aku jadi bahana ? Lol. skrip aku memang debaek katakoo.

"Mat rempit pula menggunakan istilah cikaro...."

Itu yang kena bahan teruk gila. Hahaha. Manja punya skrip paling daboom lah bagi aku. Aherher. And i still remember masa pagi sebelum gerak ke SMK Pekan Nanas kat situ lah tempat kami mepersembahkan forum kami. Sebelum gerak ke SMKPK tu pengetua ada pesan.....

"Saya doakan awak semua berjaya. Awak semua pergi dengan iringan doa saya, semoga berjaya"

Sedih tak ayat ? Adalah rasa sedih sikit. Hahaha. Masa salam cikgu Zanariah, peluk semua rasa nak nangis pu ye gak. Cikgu Zanariah siap pesan lagi "Sarah, jangan gugup ok ?" Dari sedih boleh gelak do serious bengang semacam je. Masa dalam kereta cikgu Asmah lagi kelakar hahahah

Adam told us "weh jom latih japp" we are in da car you know !! hahah so dalam kereta kitorang semua memang berdrama lah dalam kereta memang cikgu pun gelak lah citenya.

So lepas habis pertandingan kitorang semua makan tengah hari. Ya Allah selesai rasanya waktu tu. Nervous semua hilang. Satu lagi perasaan bertandang dalam hati kami semua. Yaa adakah SDAHA layak ke peringkat akhir ? Layakkah kami semua ? Akhirnya terjawab segala persoalan.

"Sekolah yang layak ke peringkat akhir.. Smk Dato Penggawa barat dan Smk Dato' Ali Haji Ahmad"

Ya Allah sungguh kami tak duga perkara itu semua. Cikgu Asmah terus call cikgu Zanariah dengan hati yang sangat gembira. Ya kami semua gembira. Alhamdulillah. Persaing kitorang semua memang hebat. Menang tak dinafikan.

Masa dah dapat tahu tu memang rasa syukur. tak sangka gila. Yelah kami berlima semua baru je dalam forum bendalah ni. Tetibe dapat ke final. Agaknya ni lah hasil tungkus-lumus kami berlima. hahaha. and yeahh sebelum masuk dewan untuk final kan kat situ lah aku kenal Rabby, sebelum tu dia add aku kat facebook. yeapp aku kenal dia, tetibe masa kat dewan pagi tum dia tegur, Ingatkan kooo tak kenal hak00 hahaha. masa sebelum aku masuk dewan ke final, raby minta number phone aku, aku bagi jelah an. ceh tak malu. masa tu tak piki apa, piki kena kerja keras lagi sikit untuk menang forum je masatu. hahaha

Akhirnya setelah bertungkus-lumus kami usaha, kami hanya layak di tempat yang ke-4. Alhamdulillah kami akhiri dengan rasa syukur. Cikgu Latif lah inspirasi kami masa final. Cikgu Latif nampak gembira. Ya SDAHA KITA MENANG! Alhamdulillah




Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm Sarah Amirah bte Azman. People called as Sarah. Was born on 16 November 1997.

In love with bloging

Love someone who does not love me


Navigations!

Diary About Site


Soul

 photo fd2b4be2-deef-4c95-a6fe-073915fea749_zps54f8c703.jpg

Pretty Dancer

 photo cfb7253e-ed98-43b9-9f15-966315706fa2_zpsb78cd8f2.jpg

Gayboy Classmates

 photo f4619db1-3c33-4b95-a3cc-91f5592c1818_zps33192cf8.jpg

Let's Sing!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!